• MÔŽEM VRÁTIŤ ALEBO VYMENIŤ TOVAR ZAKÚPENÝ NA VAŠOM E-SHOPE?

    Áno, samozrejme. Ak vám príde tovar, ktorý vám buď nesedí, nepáči sa vám alebo nie ste spokojní s jeho prevedením, môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od doručenia k vám.
  • AKO PREBIEHA VRÁTENIE TOVARU?

    Ak vám príde tovar, s ktorým nie ste spokojní, starostlivo ho, prosím, zabaľte spolu s visačkou a protokolom pre vrátenie, ktorý si môžete stiahnuť priamo tu: Protokol pre vrátenie tovaru. V protokole vypíšte všetky požadované informácie, uveďte číslo účtu v tvare IBAN a pribaľte ho do balíka s vráteným tovarom. Balík odporúčame poslať DOPORUČENE na adresu Jeans Shop s.r.o., Pod kaštieľom 634/22, Dubnica nad Váhom, 018 41. Pokiaľ balík nepošlete doporučene, nemáte ani vy ani my doklad o tom, že ste ho naozaj k nám zaslali a môže dôjsť k jeho strate na pošte. V tom prípade nie sme povinní vám vrátiť peniaze za tovar.
  • KEDY A AKO MI BUDÚ VRÁTENÉ PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR?

    Hneď, ako sa tovar k nám dostane naspäť, dôjde k jeho kontrole našimi zamestnancami a pokiaľ je tovar v poriadku, najneskôr do 15 dní od doručenia k nám (obvykle je táto doba kratšia) vám zašleme peniaze na účet, ktorý uvádzate na protokole pre vrátenie tovaru. Preto je dôležité, dôkladne skontrolovať číslo účtu, ktorý uvádzate, aby peniaze prišli tam, kam majú.
  • AKO ZISTÍM, ŽE SA VRÁTENÝ BALÍK K VÁM DOSTAL?

    To, čo si k nám váš vrátený balík dostal, zistíte podľa podacieho čísla zásielky, ktorý je uvedený na podacom lístku z pošty. Pošta ponúka na svojej internetovej stránke službu Sledovanie zásielok. Tam sa dozviete, kde sa presne váš balík nachádza.
  • ČO AK AJ PO UPLYNULEJ DOBE 14 DNÍ OD DORUČENIA BALÍKU K NÁM, MI STÁLE NEPRIŠLI PENIAZE NA ÚČET?

    V prvom rade je potrebné si skontrolovať váš účet (Internetbanking), aby ste sa uistili, že peniaze ešte naozaj neprišli. Stáva sa, že sumy menšie ako 20 € nie sú notifikované sms-kou. Ak zistíte, že sme vám peniaze naozaj ešte neposlali, ihneď nás kontaktujte buď na telefónne číslo alebo na email cityfashionstore.sk@gmail.com a spoločne sa pokúsime nájsť príčinu nepripísania peňazí na váš účet a vyriešiť problém.
  • AKO PREBIEHA VÝMENA TOVARU?

    Ak sa stane, že vám nesadne veľkosť, strih či farba oblečenia alebo doplnkov, máte možnosť ho u nás bezplatne vymeniť. Výmena prebieha nasledovne:1. Objednáte si nový tovar, za ktorý chcete vymeniť ten pôvodný a do poznámky k objednávke napíšete, že sa jedná o výmenu tovaru.2. Nepoškodený tovar spolu s visačkou nám zašlete doporučene na adresu Jeans Shop s.r.o., Pod kaštieľom 634/22, Dubnica nad Váhom, 018 41. 3. Po obdržaní vráteného balíka od vás, tovar skontrolujeme a odošleme vám novú veľkosť, farbu či iný druh tovar, ktorý ste si vybral/a.
  • AKO DLHO TRVÁ VÝMENA ČI VRÁTENIE TOVARU?

    Vždy sa snažíme splniť vaše požiadavky v čo najkratšom možnom čase. Maximálne nám to však môže trvať 14 dní.
  • PRIŠIEL MI POŠKODENÝ TOVAR, AKO MÁM ĎALEJ POSTUPOVAŤ?

    Pred odoslaním a zabalením balíka pre vás prebieha dôkladná kontrola tovaru. Avšak aj my sme ľudia a môže sa stať, že sa prehliadne určitý nedostatok a príde vám tovar s vadou. V takom prípade postupujte rovnako, ako pri vrátení tovaru.
  • PRIŠIEL MI INÝ TOVAR, AKO SOM SI OBJEDNAL/A, AKO MÁM ĎALEJ POSTUPOVAŤ?

    Naše balíky balia ľudia a nie stroje, naše produkty sa rýchlo obmieňajú a často sú aj veľmi podobné. Preto je možné, že občas dôjde k zámene tovaru a odoslaniu toho zlého k vám. V takom prípade sa vám ospravedlňujeme a prosíme vás,v čo najkratšom možnom čase nás kontaktujte na telefónne číslo alebo na email cityfashionstore.sk@gmail.com a spoločne problém vyriešime k vašej spokojnosti.